موسسه خیریه مهر گیتی در ۲۶ استان مدرسه احداث می کند

مدیرعامل موسسه خیریه مهر گیتی با بیان اینکه موسسه خیریه مهر گیتی در ۲۶ استان مدرسه احداث می کند، گفت: تلاش شده تمام طرح ها خصوصا در مناطق محروم روستایی زودتر از موعد پیش بینی شده به پایان برسد تا مشکلی برای تحصیلی دانش آموزان به وجود نیاید.

«زهرا گیتی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: اینک 20 طرح آموزشی در 26 استان در دست ساخت است و  همیشه سعی شده تمام طرح ها خصوصا در مناطق محروم روستایی زودتر از موعد پیش بینی شده به پایان برسد تا مشکلی برای تحصیلی دانش آموزان به وجود نیاید.

 

مدیرعامل موسسه خیریه مهر گیتی با اشاره به اهمیت علم آموزی و تحصیل برای دانش آموزان خاطرنشان کرد: به دانش آموزان توصیه می شود خانه و مدرسه که محیط زیست آنان می باشد را تمیز نگه دارند و با خواندن و ادامه دادن تحصیل، پیشرفت و توسعه کشور را رقم بزنند زیرا که آینده سرزمین مربوط به آنان است.

 

گیتی نژاد عنوان کرد: اینک بیش از هزار خیر مدرسه ساز  در زمینه ساخت و احداث فضای آموزشی با موسسه مهر گیتی مشارکت دارند.

 

به گفته وی دبستان زنده یاد «حسین فتاحی» طرح شماره 531 این موسسه است که از مجموع 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده یک سوم آن معادل پنج میلیارد ریال را خیرین متقبل شده اند.

 

وی با تشکر از حسن انجام کار خیرین مدرسه ساز خاطرنشان کرد: تاکنون خیرین این شهرستان و استان پیشگام بوده و با احداث فضاهای آموزشی، دانش آموزان بسیاری از فضای مناسب برخوردار شده اند.

 

گیتی نژاد، پیشرفت علمی دانش آموزان استان را مطلوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: طی سال های اخیر فضاهای آموزشی بسیاری احداث شده و در حال ساخت است و این کار خیرخواهانه برای توسعه و پیشرفت دانش آموزان باید همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

کد خبر 1118281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha