معجزه انقلاب اسلامی به دست توانای بسیج محقق شده است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه بسیج ارزش بسیار بالایی دارد و معجزه انقلاب اسلامی نیز به دست توانای بسیج و توده مردمی محقق شده است گفت: دشمنان نقش و اهمیت بسیج را بهتر از ما می‌دانند و خطر بسیج را برای خود درک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (شنبه ۲۹ آبان) در نشست با فرمانده و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: بسیجیان ما به خوبی از دیانیت و معنویت دفاع می‌کنند.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه قرآن کریم، کتاب هدایت و سعادت ما است و تعبیرات بلندی نیز دارد افزود: دین در حقیقت به معنای تسلیم خداوند سبحان شدن است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر غیرت و حماسه را از دین بگیریم، چیزی از آن دین باقی نمی‌نماند اذعان کرد: دین زمانی می‌تواند سر پا بماند که در کنار آن، حماسه باشد چرا که اگر حماسه را از انسان‌های دین‌دار بگیریم، آن دین، خنثی و بی‌اثر خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: دین اسلام برگرفته از مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) و امیرالمومنین (ع) است و خون حماسه و غیرت، مدام در رگ‌های آن می‌جوشد و امام خمینی (ره) هم آموزه‌های عاشورایی را به درستی درک کرد و این غیرت و حماسه را درون مردم دمید که موجب قیام مردم شد.

 

وی با بیان اینکه بسیج ارزش بسیار بالایی دارد و معجزه انقلاب اسلامی نیز به دست توانای بسیج و توده مردمی محقق شده است عنوان کرد: دشمنان نقش و اهمیت بسیج را بهتر از ما می‌دانند و خطر بسیج را برای خود درک کرده‌اند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: مجموعه بسیج به عنوان کمربند ایمنی دین به حساب می‌آید و دشمن در تلاش است تا این کمربند رها را کند و انسان‌ها از دین، برهنه شوند.

 

وی ولایتمداری را نماد مجموعه بسیج دانست و خاطر نشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد یک بسیجی و پدر مقاومت است.

 

«احسان کریم‌پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک نیز در ادامه به تشریح برنامه‌های محوری شهرستان اندیمشک در هفته بسیج پرداخت.

 

کد خبر 1118282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha