ایران به تاسی از شهیدان علی رغم همه فشار دشمنان، سربلند است

کوشکی جهرمی گفت: اگر امروز ایران علی رغم همه تلاش و فشار دشمنان سربلند است و روی پای خود ایستاده است به تاسی از شهیدان بزرگوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»،  امروز (یکشنبه 30 آبان) در مراسم رونمایی کتاب تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که به صورت آنلاین برگزار شد و در مراسم استانی این تقریظ که در سالن «شهید امامی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: اگر امروز ایران علی رغم همه تلاش و فشار دشمنان سربلند است و روی پای خود ایستاده است به تاسی از شهیدان بزرگوار است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با یادآوری این مطلب که بسیج بنیان ارزشمندی است که شالوده آن بر اساس خون شهداست، تاکید کرد: جنگ گنج است و باید این گنج استخراج شود.

وی با اشاره به اینکه از سال 88 تا 98 تعداد 45 عنوان کتاب پیرامون دفاع مقدس برگزار شده بود، اضافه کرد: در سال 99 تعداد 66 عنوان کتاب و 14 عنوان صوتی دفاع مقدس در فارس تهیه شد و از ابتدای 1400 تاکنون اولین استانی هستیم که کتاب نقش استان در دفاع مقدس را آماده کردیم و در گرامیداشت «کربلای 5» کتاب «فارس در دفاع مقدس» رونمایی خواهیم کرد و کار سختی است و جمع آوری اطلاعات آن بسیار سخت بود.

کوشکی با یادآوری این مطلب که تاکنون 60 کتاب چاپ شد و 19 کتاب هم آماده چاپ است، افزود: برنامه ریزی کردیم نزدیک 30 درصد کتاب های دفاع مقدس کشور مربوط به فارس است و 13 کتاب صوتی هم آماده شده و این مشکلات موجود که در جامعه هر روز بیشتر می شود به خاطر فراموشی مسائل دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه اگر این مدیر با فرهنگ شهید و شهادت آشنا نباشد نمی تواند کار جهادی انجام دهد، اظهار کرد: 6 شاخصه اساسی در وصیت نامه شهدا وجود دارد که امام و ولایت، نماز، تاکید بر حجاب، روحیه جهادی و شهادت طلبی، سرافرازی ایران و تاکید به تاسی از سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) است.

کوشکی جهرمی تاکید کرد: اگر می خواهیم خسران نبینیم به فرهنگ ایثار و شهادت توجه کنیم و مدیران و مسئولین برای مقابله با تهاجم فرهنگی راه دیگری جز توجه به فرهنگ ایثار و شهادت ندارند.

کد خبر 1118406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha