طرح ایجاد قرارگاه خیرین در فارس در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود

ایمانیه گفت: مسئولان استان فارس تا ماه آینده باید نسبت به ایجاد پنجره واحد صدور مجوز موسسات خیریه اقدام کنند و طرح ایجاد قرارگاه خیرین در فارس باید در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 30 آبان) در نشست هم اندیشی خانه خیرین که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: استان فارس در حوزه های مختل، طیف وسیعی از خیران در کشور را به خود اختصاص داده و دارای متنوع ترین خیران کشور است.

استاندار فارس افزود: به منظور مقابله با موازی کاری، کمیته امداد فارس باید به تجمع تمامی موسسات خیریه و هم افزایی در این بخش بپردازد.

وی اضافه کرد: به دلیل حجم اثرگذاری موسسات خیریه در فارس و با هدف رفع مشکلات موجود در این بخش، یک نفر به عنوان رابط میان استانداری و موسسات خیریه معرفی می شود.

ایمانیه از وقف و موقوفات به عنوان موضوعات اساسی به ارث رسیده از بزرگان دینی یاد کرد و گفت: خیران با توجه به این میراث معنوی باید به وقف اموال با هدف خیر رسانی به آحاد جامعه بپردازند.

وی تصریح کرد: مسئولان استان فارس تا ماه آینده باید نسبت به ایجاد پنجره واحد صدور مجوز موسسات خیریه اقدام کنند و طرح ایجاد قرارگاه خیرین در فارس باید در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود.

کد خبر 1118618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha