رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه نکن» در شهرکرد برگزار شد

آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه نکن» روز یکشنبه ۲۹ آبان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با تهران با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» امروز (یکشنبه ۲۹ آبان) در آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه نکن» که در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد، با اشاره به نقش مادران شهید در تربیت و پرورش رزمندگان اسلام اظهار داشت: برگزاری این آیین ارج نهادن به مقام و ارزش همه خانواده شهدا و به ویژه مادران بزرگوار شهدا است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مادران شهدا نقش ارزشمندی در تربیت و تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی ایفا کردند و مشوق فرزندان خود نسبت به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بودند.

 

وی با تاکید بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، تصریح کرد: مادران شهدا بهترین الگو برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید تا می‌توان مقام این الگوهای ارزشمند را ارج نهاد.

 

شریفی افزود: تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب تنها گریه کن نیز برای ارج گذاشتن به مقام شهدا و جایگاه مادران شهید است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از دستگاه‌ها و متولیانی که در برگزاری این آیین این اداره کل را یاری کردند قدردانی کرد.

 

کد خبر 1118646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha