طرح « قبل از اینکه دیر بشه!» با محوریت آسیب های اجتماعی اجرا می شود

با اعلام خبر اجرای طرح « قبل از اینکه دیر بشه ...!» با محوریت آسیب های اجتماعی گفت: این طرح با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی و اجرای راهکارهای مورد نیاز با بهره مندی از زبان هنر و مهارت آموزی به منظور مقابله با این آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد مهرابی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اجرای طرح « قبل از اینکه دیر بشه ...!» با محوریت آسیب های اجتماعی گفت: این طرح با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی و اجرای راهکارهای مورد نیاز با بهره مندی از زبان هنر و مهارت آموزی به منظور مقابله با این آسیب های اجتماعی و ترغیب هنرمندان به خلق اجرا می شود.

 

رییس حوزه هنری استان البرز افزود: این رویداد فرهنگی در سه قالب پوستر، کاریکاتور و نمایش به صورت تصویرسازی با محوریت اعتیاد با احتیاط عقلانی، خودکشی یا وقتی برای تأمل، طلاق با تداوم و اصلاح، نزاع دسته جمعی یا آرامش اجتماعی، فقر و بیکاری یا اشتغال پایدار، مهارت و ترک میهن ، تربیت صالحانه، کودک و همسرآزاری، مهرورزی و عاطفه مندی خیانت به همسر و خانواده است. 

 

به گفته وی، این رویداد با اهداء لوح تقدیر به ترتیب ۴ میلیون ریال، ۳ میلیون ریال و ۲ میلیون ریال همچنین بخش کاریکاتور به اندازه مبلغ ۳ میلیون ریال است. 

 

وی اظهار کرد: تصاویر باید در قطع هفتاد در ۵۰ با رزولیشن ۱۵۰ dpi با حجم حداقلی ۲ مگابایت انجام می شود و ارسال آقار باید با بارگذاری در صفحه ویژه رویداد با مراجعه به  Nakook.ir انجام می شود.

 

رییس حوزه هنری استان البرز خاطرنشان کرد:  این جشنواره با دبیری علیرضا کریمی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به آدرس پستی و شماره های زیر مراجعه کنند: البرز، کرج، چهارراه نبوّت، به سمت خیایان شهید مطهری، کوچه میلاد، شماره ۸۲، ساختمان حوزه هنری استان البرز، شماره تماس دبیرخانه: ۰۲۶۳۴۴۷۳۰۱۱ داخلی ۱۱۲، شماره پشتیبانی (whats app): ۰۹۰۲۰۳۷۷۳۲۴، پست الکترونیکی: Fest.artalborz@gmail.com، صفحه اینستاگرام: Nakook.ir است. 

کد خبر 1119056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha