اشتغالزایی خُرد به همت بسیج در روستاها ایجاد شده است

فرماندار فاروج با اشاره به کمک به ایجاد اشتغال های خُرد از سوی نهاد بسیج در روستاها، گفت: بسیج، بازوی انقلاب است و با توجه به عضویت اقشار مختلف و متخصص در آن، در همه عرصه ها می توان از نیروهای توانمند آن کمک گرفت.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» به خبرنگار  خبرگزاری شبستان گفت: تشکیل نهاد بسیج با توجه به ثمرات آن در عرصه های مختلف تاکنون، نشان از دور اندیشی و درایت امام راحل بود و نه در کشور که حتی در جهان، نهادی به اثر گذاری بسیج ایجاد نشده است.

 

فرماندار فاروج با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس، خدمات بسیج رنگ و بوی دیگری گرفت، افزود: عرصه های فعالیت بسیج گسترده و متنوع است  و در هر زمان به روز می شود و در شرایط ناشی از کرونا اجرای طرح های شهید سلیمانی، توزیع بسته های معیشتی و... به همت نیروهای بسیجی، شرایط جامعه را بهبود بخشید.

 

وی گفت: در حوزه فرهنگ و اقتصادی ضعف داریم و دشمن هم به خوبی این ضعف ها را شناسیی کرده اما  بسیج هم از فعالیت در این بخش ها غفلت نکرده است.

 

نجفی با اشاره به کمک به ایجاد اشتغال های خُرد از سوی نهاد بسیج در روستاها افزود: بسیج بازوی انقلاب است و با توجه به عضویت اقشار مختلف و متخصص در آن، در همه عرصه ها می توان از نیروهای توانمند آن کمک گرفت.

 

وی با تاکید بر ضرورت حضور نیروهای بسیجی برای تولید محتوا در فضای مجازی گفت: امروز این جمله که نگذاریم فضای مجازی به دست نا اهلان بیفتد سرلوحه کار بسیجیان توانمند قرار گیرد.

 

نجفی گفت: بر خلاف نظر افرادی که فضای مجازی را تهدید می شمرند باید بگوییم که دلیل آن ضعف ما مسئولان در تبدیل نکردن آن به فرصت است.

 

 

کد خبر 1119089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha