پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می شود

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، همزمان با سراسر کشور و در قالب یکی از مهمترین برنامه های سومین رویداد ملی فهما در استان خراسان شمالی برگزار می شود.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه فعالان فهما به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این مسابقات از مهمترین برنامه های طراحی شده در  رواق نور ِسامانه بچه های مسجد است.


وی با عنوان اینکه پانزدهمین دوره این مسابقات با بهره مندی از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده اضافه کرد: این مسابقات در سه رده در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.


وی اعلام کرد: از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.


شیرازیان، به رشته های مورد نظر در رقابت های این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی طراحی و برگزار می شود.


وی مهلت شرکت در این دوره را ۳۰ آذرماه  ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان  برای حضور در این دوره تا مهلت تعیین شده، می توانند  به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 


 

کد خبر 1119582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha