تقویت حوزه پرورشی در آموزش و پرورش، کار جهادی می طلبد

امام جمعه فاروج گفت: حوزه پرورشی آموزش و پرورش با بازگشایی مدارس کار جهادی می طلبد تا جبران کمرنگ شدن این بخش در دوره تعطیلی مدارس در ایام کرونا شود.

«حجت الاسلام نائب علی نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: حضور طولانی مدت دانش آموزان در فضاهای مجازی به دلیل تعطیلی مدارس، آسیب های جسمی و تربیتی به همراه داشته که لازم است با بازگشایی مدارس برای جبران آن برنامه ریزی شود.

 

امام جمعه فاروج با اشاره به انجام بازدیدها و سنجش دانش آموزان به شکل های مختلف در حوزه آموزشی بیان کرد: بخش پرورشی چه بسا بیشتر از حوزه آموزش نیازمند توجه و برنامه است.

 

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه 40 درصد دانش آموزان کشور در مدت تعطیلی ناشی از کرونا مدارس، دچار اضافه وزن شده اند، گفت: علاوه بر توجه به سلامت جسمی دانش آموزان حوزه پرورشی حتی در قالب به کارگیری مربیان فصلی و غیر استخدامی برای مضاعف شدن فعالیت ها، جهادی تر باید کار کند.

 

وی گفت: یکی از مهمترین رویکردها در حوزه پرورشی با استفاده از مشاوران و کارشناسان متخصص، جبران آسیب های اخلاقی و تربیتی ناشی از حضور بی حد و مرز نوجوانان در فضای مجازی با توجیه حضور در کلاس های آنلاین باید باشد.

 

کد خبر 1119681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha