راه یابی سه نخبه قرآنی لرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآنی

حجت الاسلام طباطبایی ،گفت: سه لرستانی در رشته های قرائت تخقیق، دعاخوانی و مفاهیم به بخش کشوری مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه راه یافتند.

حجت الاسلام « سید محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی  و شناسایی استعدادها و توانمندهای این عرصه برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه اگر فرهنگ قرآنی در جامعه رواج یابد بسیاری از مشکلات و آسیب ها برطرف خواهد شد، افزود:  در همین راستا چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در سطح استان  برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد:  چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در دوبخش برادران و خواهران در رشته های حفظ 5، 10، 20 و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق، دعا خوانی، و.... برگزار شده است.

 

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: برخی از رشته ها شامل قرائت و حفظ به صورت ویدئو کنفرانس (ارتباط زنده تصویری) و برخی از رشته ها مانند دعاخوانی به صورت ضبط اثر با توجه به شرایط کرونایی که در جامعه حاکم است، برگزار شده است.

 

وی با اشاره به راه یابی برگزیدگان مرحله استانی به مرحله نیمه نهایی کشوری، خاطرنشان کرد:  در مرحله نیمه نهایی کشوری چهل و چهاریمن دوره مسابقات قرآنی کریم سه نفر از نخبگان قرآنی استان لرستان موفق به  دریافت مجوز حشور در مرحله نهایی این دوره از مسابقات را کسب کردندو

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، اظهار کرد: در بخش برادران رشته قرائت تحقق « مهدی سعادتی»، در رشته دعا خوانی « رضا کاکاوند» و در بخش خواهران رشته مفاهیم « منصوره ویسکرمی» موفق به کسب مجوز حضور در فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی را کسب کردند.

کد خبر 1119783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha