رونمایی از دو عنوان کتاب در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از رونمایی از دو عنوان کتاب همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران دو عنوان کتاب در شهرستان کاشان رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: در یکی از این برنامه ها و در حاشیه نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی استاد مهدی اسدزاده از کتاب «مرا به دشت» تازه ترین اثر این استاد طراح و نقاش کاشانی در مجموعه هنری هشت چشمه کاشان رونمایی شد.

 

نمکی با بیان اینکه کتاب «مرا به دشت» منتخبی از اتودهایی است که این هنرمند در سال‌های اخیر از اقلیم کاشان در دو فضای طبیعت و معماری طراحی کرده است، گفت: این کتاب در200 صفحه مصور رنگی، در قطع خشتی و به دو زبان فارسی و انگیسی به زیور طبع آراسته و روانه بازار نشر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بیان داشت: «دختری در آغوش خدا» عنوان کتاب دیگری است که به مناسبت هفته کتاب در فرهنگسرای مهر کاشان رونمایی شده است.

 

نمکی ادامه داد: این کتاب، تازه ترین اثر مریم سادات سید جلالی است و نویسنده در آن به نقش محوری خود در درگیری با بیماری سرطان و پویایی زندگی فردی و اجتماعی پرداخته است.

 

وی افزود: این کتاب توسط انتشارات ادبستان کاشان در ۱۷۸ صفحه و با شمارگان یک هزار نسخه به زیور طبع آراسته و روانه بازار نشر شده است./

کد خبر 1119843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha