اندیشه بسیجی حافظ امنیت و خنثی کننده توطئه های دشمنان است

سردار اکبری گفت: اندیشه بسیجی حافظ امنیت و خنثی کننده توطئه های شوم و همیشگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «حسین اکبری» روز چهارشنبه (۴ آذر) در آئین گرامیداشت روز بسیج  که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک اندیشه و تفکر متعالی است که در طول این سال ها توانسته علاوه بر سازندگی و فعالیت در بخش های مختلف کشور، توطئه های شوم دشمنان را خنثی و معادلات شوم استکبار را در منطقه بر هم بزند.

 

این کارشناس ارشد مسائل منطقه غرب آسیا با بیان اینکه بسیج با هدف مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان در کشور و به دستور رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد، افزود: در روزی که این نهاد تشکیل شد تصور نمی‌کردیم که بسیج به‌عنوان یک اندیشه و مکتب در تمام جهان خودنمایی کند اما این نیروی ارزشمند با فعالیت های گسترده اکنون قدرت جایگاه خود را نشان داده است.

 

وی همچنین به حضور همیشگی بسیج در صحنه اشاره کرد و گفت: این نیروی مخلص از بدو تاسیس تا کنون در هر جا و هر شرایطی که نیاز بوده پای کار آمده و خدمات ماندگارش را به یادگار گذاشته است.

 

این مقام مسئول بسیج را سرمایه‌ای گرانمایه برای کشور دانست و اضافه کرد: بزرگترین افتخار بسیجیان حرکت در مسیر انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

 

سردار اکبری همچنین به کارشکنی ها و توطئه های استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: نظام سلطه همواره در منطقه حضور داشته و در امور تمامی کشورها مداخله کرده و منابع آن‌ها را به یغما برده  است.

 

این کارشناس ارشد مسائل منطقه غرب آسیا با اشاره به اینکه تنها کشوری که مقابل زیاده‌خواهی‌های این قطب مخرب ایستادگی کرد، ایران است، گفت: تفاوت ما با دیگر کشورها این است که آن‌ها به خواسته استکبار و در راس آن‌ها آمریکا تن می‌دهند اما ایرانیان بر اساس آرمان‌های انقلابی و وعده‌های الهی و با فرهنگ بسیجی، ایثار و فداکاری مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

کد خبر 1119956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha