کار جهادی بچه های مسجد در کانون «امام صادق (ع)» با توزیع ۲۰ بسته معیشتی میان نیازمندان

صادقی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم تعداد ۲۰ بسته معیشتی میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مشارکت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در فعالیت های بشردوستانه و خیرخوانه همواره مورد توجه بوده و این روند با فرمان رهبری انقلاب مبنی بر اجرای گسترده رزمایش «کمک مومنانه» به صورت جدی پیگیری شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: به همت بچه های مسجد در این کانون از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون چندین مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» به مناسبت های مختلف به اجرا در آمده است.

 

وی بیان کرد: در اجرای این رزمایش تا کنون اقداماتی از جمله توزیع بسته های معیشتی و خوراکی، بسته های بهداشتی، کمک به خانواده های کم بضاعت و... انجام شده است.

 

صادقی عنوان کرد: همچنین در مرحله جدید این رزمایش و به همت و تلاش بچه های مسجد و کمک خیران و نیکوکاران، تعداد 20 بسته معیشتی تهیه و جهت توزیع میان خانواده های کم بضاعت آماده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل اقلامی همچون ماکارونی، حبوبات،رب گوجه، روغن، قند، برنج، ماسک و... بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پایان اظهار کرد: بسته های معیشتی به ارزش 20 میلیون ریال تهیه شده و میان خانواده های محروم اطراف مسجد توزیع شده است.

کد خبر 1120030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha