اعضای بسیج و کانون فرهنگی هنری رضوان مسابقه ورزشی بومی و محلی برگزار کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان از برگزاری مسابقه ورزشی بومی و محلی با حضور اعضای بسیج و کانون فرهنگی هنری رضوان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

«محمد مولای نیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه ورزشی بومی و محلی با حضور اعضای بسیج پایگاه مقاومت رمضان حوزه قدس و کانون فرهنگی هنری رضوان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان تصریح کرد: این مسابقه ورزشی در رشته های دارت و طناب کشی بود که به هم شرکت کنندگان در پایان این مسابقه جوایزی به مناسبت هفته بسیج اهدا شد.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در رهنمودهایشان به همکاری بسیج و فعالان کانون های مساجد اشاره کرده اند، افزود: چنین برنامه های فرهنگی با حضور اعضای بسیج و کانون در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت می گیرد.

 

مولای نیری اظهار داشت: بالندگی کانون و بسیج به حضور نوجوانان و جوانان در عرصه های مختلف است و با جان دل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص سپرده ایم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان هفته بسیج را به همه بسیجیان دلاور تبریک گفت و یادآور شد: بسیج شجره طیبه است که امام خمینی (ره) با دور اندیشی اقدام به تاسیس آن کرد و امروز نشان می دهد که آن امام فرزانه روزهای سخت پایداری نظام را پیش بینی کرده است.

 

مولای نیری اضافه کرد: کانون های مساجد نیز در کنار بسیج در حفاظت و حراست از آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا پایبند و پایدار است.

 

کد خبر 1120197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha