مهارت آموزی جز برنامه های بسیج قرار گرفته است/ ضرورت خودسازی بسیجیان

حجت الاسلام مظاهری به ماموریت‌های پایگاه های بسیج اشاره کرد و گفت: مهارت آموزی اخلاقی و حرفه ای جز برنامه های این نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام مظاهری به ماموریت های تعلیم و تربیت بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: پس از جذب افراد در پایگاه های بسیج موضوع تربیت با فرمت خاص ابلاغ دنبال می شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان اصفهان به ماموریت‌های پایگاه های بسیج اشاره کرد و افزود: مهارت آموزی اخلاقی و حرفه ای جز برنامه های این نهاد به شمار می رود و برای آینده این نهاد لازم است.

 

وی ادامه داد: تقویت باورهای اخلاقی، آموزش مهارت اجتماعی و حرفه ای جز برنامه هایی است که در قالب طرح های مختلف اجرا می شود.

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه از سن ۷ تا ۱۸ سال برنامه های مختلفی برای بسیجیان‌پیش بینی شده است، اذعان داشت: یک‌مسیر روبه جلو در گروه های مختلف سنی باعث شده که فرد در طی چند سال پیشرفت داشته باشد.

 

حجت الاسلام مظاهری آموزش اخلاق با مردم، رعایت دستورات اسلامی، حرفه های شغلی در رشته های مختلف و اعتماد به نفس و مباحث اجتماعی را از جمله سرفصل های آموزشی بسیج است.

 

*ضرورت خودسازی بسیجیان

 

وی به ضرورت آموزش اخلاقی و تقویت معنویت اشاره کرد و گفت: یکی از شاخصه های اصلی بسیچی توجه به خودسازی و رعایت تقوا است.

معاون تربیت آموزش سپاه اصفهان ترویج و آموزش عقیدتی و بصیرت سیاسی برای درک واقعیت ها را ضروری خواند و اذعان داشت: این آموزش ها در پایگاه های بسیج انجام می شود.

 

وی به ویژگی های بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیجیان ثابت قدم در مسیر فعالیت خود و عازم به انجام فعالیت خیرخواهانان و گره گشای از مشکلات هستند.

حجت الاسلام مظاهری تقوا و فرمانپذیری را از دیگر ویژگی فرهنگ بسیجی عنوان کرد و گفت: فرد خودسازی می کند تا اینکه بتواند سهم خود را در اعتلای جامعه ایفا نماید.

وی اضافه کرد: فرمان پذیری و دوری از تفرقه در کار لازم و ولایتمداری نیز از همین اصول است.

کد خبر 1120313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha