اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به طرح های اشتغالزایی مددجویان ایلامی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به طرح های اشتغالزایی مددجویان ایلامی در زمینه دامداری خبر داد.

«شبیب جعفرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: جهت ارائه کمک به پایداری طرح های تحت حمایت بیش از 10 میلیارد تومان پیش بینی شده است که حدود 40 درصد از طرح های ایجاد شده توسط مددجویان این نهاد طرح های دامداری هستند.

 

وی افزود: برای پشتیبانی از این طرح ها در شرایط سخت خشکسالی بیش از 5 میلیارد تومان جهت تهیه نهاده های دامی درنظر گرفته شده است که تاکنون 2.5 میلیارد تومان نهاده دامی به صورت رایگان در اختیار مجریان این طرح ها قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: در این راستا این نهاد تا پایان سال و در مراحل بعدی نیز در کنار خانواده ها هستیم و مجریان طرح ها نگرانی بابت تهیه علوفه نداشته باشند ما تا جایی که ناظرین ما تایید کنند به صورت رایگان علوفه های دامی تهیه و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام گفت: این نهاد به منظور پایدار ماندن طرحهای اشتغال زایی مددجویان و حمایت از مجریان طرحها در شرایط سخت اقتصادی و خشکسالی،برنامه های حمایتی گوناگونی را ارایه می دهد.

کد خبر 1120367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha