مطالبه مردم چهارمحال و بختیاری عدالت در توزیع آب است

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه مطالبه مردم چهارمحال و بختیاری عدالت در توزیع آب است، گفت: نباید مسئولین اجازه لابی گری و اقتدارگرایی برخی ها را در مسئله آب بدهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 5 آذر) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه همه ما باید بکوشیم خداشناس شویم، گفت: نباید ظلم ها را به حساب بی عدالتی خداوند بدانیم زیرا عدالت الهی در سایه حکمت اوست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک سالروز تشکیل بسیج بر آحاد بسیجیان، افزود: امام راحل یقین داشتند که بسیجیان حافظ ارزش های انقلاب هستند و امروز نیز نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمنان انقلاب را صرفا حکومتی و تغییر ظاهر بدانیم.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک مکتب است، اظهار کرد: بسیاری از بدخواهان به دنبال جداکردن نظام از این مکتب هستند اما بسیجیان در همه عرصه ها پشتیبان و حافظ مکتب انقلاب اسلامی بوده اند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید محسن فخری زاده، ادامه داد: ایشان در عین گمنامی از فرهیختگان انقلاب بودند که تا لحظه شهادتش مردم او را نمی شناختند اما دشمنان بدانند که فخری زاده ها رویش کرده اند.

 

خطیب جمعه شهرکرد به اجتماعات اخیر پیرامون مطالبه گری در حوزه آب اشاره و تصریح کرد: همه باید باور کنیم که امروز آبی وجود ندارد و به دلیل کاهش بارش ها سطح آب پشت سدها به حداقل رسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مطالبه مردم چهارمحال و بختیاری عدالت در توزیع آب است، خاطرنشان کرد: نباید مسئولین اجازه لابی گری و اقتدارگرایی برخی ها را در مسئله بدهند.

 

کد خبر 1120443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha