نشست هم اندیشی اعضای انجمن موسیقی شهرستان اسلامشهر

نشست هم اندیشی رئیس و اعضای انجمن موسیقی شهرستان اسلامشهر با حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این اداره برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان نشست هم اندیشی رئیس و اعضای انجمن موسیقی شهرستان اسلامشهر با حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی در محل این اداره برگزار گردید. 

این جلسه به منظور برطرف نمودن مسائل، مشکلات و دغدغه های حوزه موسیقی شهرستان برگزار شد و اعضای انجمن به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات متعدد در حوزه موسیقی از جمله برگزاری کلاسهای موسیقی توسط موسسات چند منظوره و آموزشگاه های غیر مجاز موسیقی پرداختند.

کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، با اشاره به نقش مهم و سازنده انجمن ها در حوزه های مختلف هنری گفت: ساماندهی، هماهنگی و انسجام بخشیدن به اعضای انجمن ها در راستای مرتفع نمودن مشکلات آنها به منظور حمایت و توسعه فعالیت های هنری از وظایف انجمن ها می باشد و مسئولان انجمن می بایست در این زمنیه تلاش بیشتری نمایند.

وی افزود: ما بعنوان متولیان فرهنگ و هنر، وظیفه نظارت بر فعالیت های فرهنگی و هنری را برعهده داریم و برای تقویت و ترویج فرهنگ و هنر تمام تلاش خود را در راستای حمایت از هنرمندان به کار می گیریم.   

کشاورزیان در پایان از اعضای انجمن موسیقی خواست تا با نظارت دقیق، مراکز غیر مجاز را شناسایی نمایند تا بتوان هر چه سریعتر مشکلات مربوط به این حوزه را سامان بخشید. 

 

 

۲
 
 
 
کد خبر 1120602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha