کارگاه «بررسی مسائل و فرصت های بین بخشی در ارزش آفرینی» برگزار شد

قناویزچی گفت: کارگاه آموزشی «بررسی مسائل و فرصت های بین بخشی در ارزش آفرینی» با هدف شناسایی فرصت ها و روش های بهینه بهره برداری از آن، در ده جلسه و ۲۰ ساعت به صورت مجازی و حضوری ویژه کارکنان اداره کل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی قناویزچی» امروز یکشنبه (۷ آذر) در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهرداری مشهد برای مدیریت شهر آینده، نیازمند ایده های جدید است و یکی از ایده هایی که برای اداره کردن شهر می تواند در آینده به ما کمک کند موضوعات میان بخشی است لذا اگر شهرداری بر روی این موضوعات سرمایه گذاری و به آن توجه کند می تواند شهر را بهتر، همسو تر و هماهنگ تر  اداره کند و حفره های تاریک مدیریت شهری که تا الان شاید کمتر به آن توجه شده است می تواند به یک دکترین برای مدیریت شهری تبدیل شود.

 

مدیرکل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد افزود: در این راستا کارگاه آموزشی «بررسی مسائل و فرصت های بین بخشی در ارزش آفرینی» با هدف شناسایی فرصت ها و روش های بهینه بهره برداری از آن، با رویکرد هماهنگی های بین بخشی منطبق بر ماموریت اداره کل هماهنگی دستگاههای اجرایی توسط اداره آموزش معاونت برنامه ریزی و با همکاری این اداره کل برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی «بررسی مسائل و فرصت های بین بخشی در ارزش آفرینی» در 10 جلسه برگزار گردید؛ گفت: لزوم علم افزایی و رشد ابتکار و خلاقیت در ماموریت های سرمایه های انسانی سازمانی، از وظایف اولیه هر حوزه ای می باشد که با توجه به فاصله چشم گیر تا ایده آل های حوزه های ارزش آفرینی و توسعه مالی این مهم قوت می یابد.  

 

قناویزچی بیان کرد: این جلسه در بستر آموزش مچازی و همچنین به صورت حضوری و در قالب کارگاهی برگزار شد؛ در این دوره آموزشی تلاش شد راهکار و روشی ارائه شود تا در قالب آن، کارکنان نسبت به دریافت مطالبات شهرداری از دیگر دستگاههای خارج شهرداری موفق تر عمل نمایند. 

 

وی افزود: این جلسات آموزشی در 8 قسمت با تعریف مسئله، فرصت، بخش و میان بخش، فرصت یابی و ترغیب آغاز شد و چگونگی ارزش آفرینی و خلق ارزش، تمایز ارزش و مزیت، فرصت و روش های تشخصی فرصت (که 7 مدل بود)، مسئله یابی و مسئله بخش و بین بخشی و اینکه با چه ایده ای برای مذاکره اقدام کنیم، از مهمترین سرفصل های این جلسه آموزشی بود.

 

مدیرکل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد گفت: ایجاد اینگونه فعالیت های آموزشی گام بلندی برای تقویت روحیه خلاقانه منابع انسانی و شکوفایی فرصت های جدید و ارزشمند برای نیل به اهداف توسعه شهر خواهد بود.

کد خبر 1121175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha