برای حل مشکلات مردم، منتظر بخشنامه نمی مانیم

فرماندار فاروج گفت: برای حل مشکلات مردم منتظر بخشنامه و دستورالعمل نبوده و رویکرد مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، تسریع در حل مشکلات مردم در چارچوب قانون است.

«ابوالحسن نجفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نخستین واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله شهریور امسال، در روستای نقاب شهرستان فاروج به بهره برداری رسید که این مهم در سایه رویکرد منتظر بخشنامه و دستورالعمل نبودن، محقق شد.

 

فرماندار فاروج، ضمن تأکید بر پیگیری مجدانه برای ارتقاء شاخص کیفیت مسکن روستایی در شهرستان  بیان کرد: از آبان سال گذشته  تا آبان امسال در سطح روستاهای شهرستان ۸۰۰ واحد مسکونی مقاوم سازی و یا در حال بهسازی است که در طی سالیان اخیر مقاوم سازی این تعداد واحد مسکونی روستایی در سطح شهرستان بی سابقه بوده است.

 

نجفی، رسیدن به میانگین استانی در شاخص مقاوم سازی را نخستین هدف در این مسیر برشمرد و افزود: در این حوزه همه دستگاه های شهرستان همسو عمل می کنند.

 

وی یادآور شد: این واحد مسکونی در کمتر از ۲۰ روز ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

 

از سال ۱۳۸۴ با شروع طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ۵ هزار و ۴۳۸ واحد مسکونی با پرداخت ۵ هزار و ۶۰۹ فقره تسهیلات در روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده و ۱۶ هزار و ۵۸۸ نفر از این طرح برخوردار شده اند.

 

کد خبر 1121196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha