اختتامیه پنجمین دوره مسابقه بین المللی جایزه دبی

پنجمین دوره مسابقه بین المللی جایزه دبی با مشارکت قاریان و حافظان ۵۰ کشور جهان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری امارات، پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جایزه دبی ویژه بانوان که به مدت یک مدت در دبی انجام شد، به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این مراسم شامل تلاوت های منتخب از شرکت کنندگان، نمایش فیلم مستند از دوره های قبلی، فعالیت های دوره کنونی، تجلیل از 10 برگزیده برتر و همه شرکت کنندگان این مسابقه که از 50 کشور جهان در این مسابقه مشارکت کردند، است.

 

ندی محمد احمد فتحی، متسابق مصری رتبه اول را به دست آورد، رویده قاسم محمد از آمریکا، منی عبدی فاتار عبدی از کنیا، سونیا بلعاطل از الجزایر، ایمان احمد محمد ابوعلیقه از اردن ، بریزه عبدالرحیم قاضی از افغانستان، سعدیه عمر ابکر از کامرون، ندی زینب نغوم از سنگال، آسیه علی احمد از نیجریه، زینت الشواف از موریتانی به ترتیب رتبه دوم تا دهم را کسب کردند.

 

هیئت داوران این مسابقه شامل شیخ علی بن محمد عاطف از عربستان به عنوان رئیس، شیخ دکتر سالم محمد الدوبی از امارات به عنوان معاون، شیخ عبدالله محمد انصاری از امارات، شیخ محمود زکی محمود از مصر، شیخ سید عقیل حسین از اندونزی، شیخ احمد عبدالقیوم بن رب النبی از پاکستان بودند.

کد خبر 1121246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha