اخلاص راز ماندگاری فرهنگ بسیج است

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات بازرسی کل استان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام « علیمحمدی» رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و پخش کلیپ های حماسی بسیجی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  در آئین گرامیداشت هفته بسیج در بازرسی کل این استان، با تقدیر از بازرس کل و مجموعه بازرسی استان، تبریک هفته بسیج و با اشاره به برگزاری کنگره ۳ هزار شهیداستان، اظهار کرد: شهید و شهادت با فرهنگ بسیج و بسیجی آمیخته شده است و اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود قطعا این همه عزت و عظمت در بسیج و فرهنگ بسیجی وجود نداشت و این فرهنگ شهادت است که عزت می دهد.        

 

حجت الاسلام« علی اشرف علیمحمدی» با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران بزرگداشت کنگره شهدای زنجان، گفت: مقم معظم رهبری فرمودند که شهادت قله است و برای رسیدن به این قله باید از دامنه حرکت کرد و این بدان معناست که بالاتر از شهادت مقامی وجود ندارد.

 

وی افزود: به طوریکه در آیات و روایات آمده است مقام شهدا در کنار مقام انبیاء الهی و صدیقین قرار داده شده است. باتوجه به ذات و غریزه انسان در میل به بهترین بودن و داشتن بالاترین مقام ها باید برای رسیدن به این جایگاه تلاش کرد و این مسیر چیزیج ز با کار برای مردم، تلاش برای عدالت و تلاش برای استقرار حاکمیت دینی و پرداختن به فرهنگ شهید و شهادت نیست.                         

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین ( ع) استان ایلام با اشاره به حساسیت کار بازرسان و  مجموعه بازرسی استان، افزود: باید بسیار مواظب باشید که گاهی نظرشما و امضاء شما می تواند معادله و موضوعی را برگرداند و برعکس نماید، پس به همین خاطر کارتان را با اخلاص و برای رضای خدا و مردم انجام دهید تا شما هم در رسیدن به قله که همان جایگاه والاست موفق باشید.               

 

 حجت الاسلام علیمحمدی در آخر نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمان دفاع مقدس، گفت: بعضی اوقات جوان و یا نوجوانی بسیجی داشتیم که در مدت کوتاهی در جبهه به درجه ای از کمالات معنوی و عرفانی می رسیدند که بسیاری از علماء دین پس از 30 سال تلاش به این درجه از کمالات معنوی دست می یافتند.

 


گفتنی است، در این مراسم، « مهدی اصلانی» بازرس کل استان نیز با گرامیداشت ایثارگری های بسیجیان در صحنه های مختلف موردنیاز انقلاب اسلامی، بر ضرورت هوشیاری و بصیرت و آمادگی همکاران بسیجی، خاطرنشان کرد: راز ماندگاری فرهنگ و اقدامات بسیج را اخلاص دانسته و بر حفظ و تقویت روحیه بسیجی در همکاران تاکید کرد.

 


 

کد خبر 1121318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha