وزیر کشور وارد ایلام شد

سردار احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز در راس هیئتی با استقبال رسمی مسئولان و اجرایی فرهنگی استان وارد ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، وزیر کشور صبح امروز(۸ آذر) برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام با استقبال رسمی مسئولان فرهنگی و اجرایی استان وارد ایلام شد.

 

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، نثار گل و قرائت فاتحه با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا(ع) شهر ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حضور در نشست شورای اداری استان با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی، فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن آیت الله حیدری ایلامی دانشگاه ایلام از برنامه های سفر وزیر کشور به استان ایلام است.

 

گفتنی است وزیر کشور برای شرکت در مراسم تکریم « محمد نوذری» استاندار سابق و معارفه« حسن بهرام نیا» به عنوان استاندار جدید ایلام به این استان سفر کرده است.

 

«محمد نوذری چلیچه» از ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ و بعد از «قاسم سلیمانی دشتکی» به عنوان استاندار ایلام رسماً مشغول انجام وظیفه شد که پس از حدود ۹ ماه خدمت و فعالیت بعنوان استاندار، جای خود را به «حسن بهرام نیا» می دهد.

 

«حسن بهرام نیا» یکشنبه هفته گذشته از سوی هیئت دولت بعنوان استاندار جدید ایلام در دولت سیزدهم انتخاب شد، وی  فرمانداری شهرستان های استان همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و نمایندگی مردم همدان را در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

 

 

کد خبر 1121360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha