مسابقات قرآنی مدهامتان پیوند بین بچه‌های مسجد را تقویت می کند

نیکخواه بابیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان پیوند بین بچه‌های مسجد را تقویت می کند گفت: حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در این مسابقات موجب شناسایی استعدادهای زیادی در رشته های قرآنی مختلف نیز می شود.

«رسول نیکخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات قرآنی مدهامتان پیوند بین بچه‌های مسجد را تقویت می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان ادامه داد: حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در این مسابقات موجب شناسایی استعدادهای زیادی در رشته های قرآنی مختلف نیز می شود.

 

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان موجب کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی در اقصا نقاط کشور شده است و با پرورش این استعدادها نوجوانان و جوانان زیادی را می توان در شهرها و روستاها جذب مسجد و رشته های مختلف قرآنی کرد.

 

نیکخواه گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان فضای را فراهم کرده است که بچه های مسجد رقابتی سالم را باهم داشته باشند و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان ادامه داد: اگر آموزش قرآن کریم از سنین کودکی آغاز شود افراد بیشتر با قرآن مانوس می شوند که خوشبختانه در پانزدهمین دوره از این مسابقات بخش کودک نیز اضافه شده است.

 

وی تصریح کرد: مسجد بهترین پایگاه و قرآن بهترین کتاب برای رشد معنوی است و کانون های مساجد با برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان موجب تحکیم ارتباط بین نسل امروز، مسجد و قرآن شده است.

 

نیکخواه با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان باعث رونق بخشیدن و تقویت فعالیت های قرآنی در مساجد می شود، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و همه کودکان و نوجوانان فعال قرآنی مساجد را به شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت کرد.

 

کد خبر 1121459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha