ضرورت رسیدگی به مشکلات مسکن، رفاهیات و همسان سازی حقوق در دانشگاه

حجت الاسلام حاتمی کن کبود، با بیان اینکه تمام امور و مشکلات دانشگاه باید بر اساس قانون پیگیری شود، گفت: رسیدگی به مشکلات مسکن، رفاهیات و همسان سازی حقوق در دانشگاه اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «حبیب حاتمی کن کبود»، امروز(9آذر)، در آیین معارفه و تکریم رییس دانشگاه لرستان اظهار داشت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نقش پدری دارد و باید به تمام مشکلات آشنایی داشته باشد.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان افزود: در این راستا بیش از ۱۰۰ نکته در نهاد تدوین شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه تمام امور و مشکلات دانشگاه باید بر اساس قانون پیگیری شود، عنوان کرد: این اقدامات لازمه رفع محرومیت در لرستان است.

 

حجت الاسلام حاتمی کن کبود خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات مسکن، رفاهیات و همسان سازی حقوق در این دانشگاه جزو اولویت ها قرار گیرد.

 

وی با اشاره به وجود ۱۲ خانم مجرد عضو هیئت علمی که به دنبال تهیه مسکن در شهر هستند، ظهار کرد: باید استاد سرایی در شأن این دانشگاه تأسیس شود و راه اندازی تعاونی مسکن و مصرف در دانشگاه لرستان از دیگر نیازهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است، در حکم «محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری «علی نظری» عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان و مسئول سازمان بسیج اساتید لرستان به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان منصوب شده است.

کد خبر 1122051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha