نظارت بر بازار مورد توجه استاندار مازندران باشد

آیت الله معلمی خطاب به استاندار مازندران خواستار نظارت بر بازار شد و گفت: یکی از اقدامات کوتاه مدت استاندار باید نظارت بر تشکیلات بازرگانی و قیمت کالاها باشد تا مردم دغدغه نان شب نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ آیت الله «علی معلمی» امروز(۹آذر) در سومین گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران با موضوع مواسات تشکیلاتی که با حضور ائمه جمعه سراسر استان حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و «سیدمحمود حسینی پور» استاندار دیار علویان در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) مرکز مازندران برگزار شد، با بیان اینکه امروز وظیفه سنگینی داریم و آن تبیین و بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) است، اظهار کرد: این امر را نه تنها در خطبه‌ها بلکه با استفاده از هر فرصتی باید انجام دهیم.

 

 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید بدانیم اگر بخواهیم نظامی دینی داشته باشیم دشمن نیز خواهیم داشت همانطور که پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ائمه اطهار(ع) دشمن داشتند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان قائم شهر عنوان کرد: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که وسوسه گران سیاسی می خواهند ذهن عامه مردم را به انحراف بکشانند و از رهنمودهایی که مقام معظم رهبری می دهند منحرف نمایند و به سمت و سوی دیگری بکشانند؛ آنها می خواهند تحت عنوان تعامل با دنیا خط ذلت بار سازش با دشمن را مطرح کنند، اینجاست که مسئولیت ما سنگین تر می شود و باید هوشیار باشیم و از هر فرصتی برای بصیرت افزایی مردم استفاده نمائیم.

 

 

 

آیت الله معلمی خطاب به استاندار مازندران خواستار نظارت بربازار شد و گفت: یکی از اقدامات کوتاه مدت جناب آقای استاندار باید نظارت بر تشکیلات بازرگانی و قیمت کالاها باشد و در درجه اول به این قضیه بپردازند، تا مردم دغدغه نان شب نداشته باشند. ائمه جمعه هم هرجا که بخواهید صمیمانه مشورت می دهند و ما هیچ توقعی نداریم که اگر مشورت داده ایم حتما به مشورت ما عمل شود، اصل مشورت است که در پختگی کارها ضرورت دارد.

 

کد خبر 1122113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha