۲۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی گیلان اهدا شد

با اختصاص بیش از ۵۰ میلیون ریال و تهیه ۲۰۰ نسخه کتاب برای کتابخانه های عمومی گیلان، بیمه ایران به جمع نیک اندیشان حوزه کتاب و کتابخوانی پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، با اختصاص بیش از ۵۰ میلیون ریال و تهیه ۲۰۰ جلد کتاب در حوزه‌های ادبیات، کتب علمی، روانشناسی، تاریخی و منابع کودک و نوجوان برای کتابخانه‌های عمومی گیلان، بیمه ایران استان به جمع نیک اندیشان حوزه کتاب و کتابخوانی پیوست.

 

«حجت اله فلکیان» در حاشیه این مراسم که به منظور اهدای کتاب‌های خریداری شده این شرکت به کتابخانه‌های عمومی برگزار شد بر رسالت مهم بیمه در جبران خسارت‌های مالی به نفع جامعه هدف خود و ضرورت آگاهی بخشی به جامعه و رشد این آگاهی ها تاکید کرد.

 

مدیرکل بیمه ایران استان گیلان با بیان اینکه کتاب ابزاری مهم در رشد این آگاهی های فردی است گفت: اگر افراد در جامعه با کتاب مانوس باشند، شاهد جامعه ای پویا بوده و خسارت‌ها و زیان‌های کمتری خواهیم دید.

 


وی یکی از اهداف مهم بیمه ایران در استان گیلان را ایجاد پیوست فرهنگی اقدامات این شرکت برشمرد و از آغاز خرید کتاب و اهدای آن به کتابخانه‌های عمومی به عنوان نخستین گام این حرکت فرهنگی یاد کرد.

 

«پریسا کرمی» نیز در این مراسم با قدردانی از اقدام ارزشمند بیمه ایران در اختصاص 50 میلیون ریال جهت خرید کتاب و اهدای آن به کتابخانه های عمومی استان از حجت اله فلکیان قدردانی کرد.

 


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان همچنین با اظهار امیدواری نسبت به حضور سایر نهادها، دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی به پویش اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی گفت: در چندسال گذشته شاهد افزایش اقدامات نیکوکارانه در حوزه کتاب و کتابخوانی هستیم.

 


کد خبر 1122289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha