آئین رونمایی از کتب بانوان نویسنده در شهریار برگزار شد

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از دو اثر ارزشمند اکرم السادات ترابی و اشرف السادات سادات باحضور مسئولین شهرستان درفرهنگسرای استاد شهریار رونمائی شد .

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در فرهنگسرای استاد شهریار و با حضور  نیک خواه رئیس اداره، فرنیاپور بخشدار مرکزی تهران، کردی رئیس امور ایثارگران و بنیاد شهید، خانم رضایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، پاک مهر معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، نظری مدیر مسئول انتشارات نظری، دکتر اعلایی معاون پژوهشی آموزش و پرورش، شاعران و اعضای انجمن ادبیات داستانی شهریار و دوسنداران شعر وادب پارسی، مراسم رونمایی از دو اثر آغازشد.

بنا بر همین گزارش، در این مراسم نیک خواه رئیس اداره در سخنانی به نقش و اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه و تلاش بمنظور ارتقاء سطح مطالعه بین اقشار مختلف مطالبی را بیان داشت .

خانم رضایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیز ضمن تبریک و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی تلاش در حوزه کار فرهنگی را از وظایف ذاتی دستگاههای مرتبط دانست .

در ادامه اکرم السادات ترابی از دبیران آموزش و پرورش و صاحب اثر "بوسه های باران" به ارائه توضیحاتی در مورد این کتاب پرداخت .

همچنین اشرف السادات سادات گردآورنده کتاب "نفس" که مجموعه داستانی در مورد چالش کرونا می باشد نیز در خصوص این اثر به بیان توضیخاتی پرداخت .

گفتنی است اجرای موسیقی سنتی توسط دو دانش آموز دبیرستان دخترانه ارمغان که مورد استقبال حاضرین نیز قرار گرفت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دربخش پایانی این آئین،  رونمایی از دو اثر نفس و بوسه های باران با حضور مسئولین برگزار شد .

کد خبر 1122302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha