طرحی بهتر از نظام عادلانه حقیقت اسلام برای نجات بشریت نیست

آیت الله عبادی با تأکید بر اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر، گفت: وحشی‌های اروپا چه بر سر پناهجویان می آورند ولی همه با بیخیالی سکوت دارند اما نقش نهی از منکر را دولت ایران اسلامی باید در سطح جهان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۱ آذر) در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قدرتی معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه با گرامیداشت روز مجلس و بزرگداشت یاد شهید آیت الله مدرس اظهار کرد: ما با نوع انسان مواجهیم و در عین حالی که اصول احکام کارساز است اما شیوه، زمان و کیفیت هم نقش دارد چون هدف اصلاح انسان و پشیمانی از کار زشت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حدی که به موقع اجرا شود آثار و برکات آن از چهل شب که باران ببارد و چهل روز که آفتاب بتابد بیشتر است، گفت: همه باید بدانند که قانون حاکم است و لذا اینها شرایط خودش را می طلبد و این قدم موثری است که باید انواع ابتکارات بکارگیری شود تا بتوانیم آثار فساد و تباهی دشمن را از محیط جمهوری اسلامی پاک کنیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی دولت ها آگاهانه یا ناآگانه به میل دشمن کار کردند و این همه آثار سوء برای مردم ایجاد و زندگی آنها را تباه کردند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به لزوم تشکیل دولت اسلامی برای پرورش جامعه اسلامی، تصریح کرد: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط کرونایی برگزار شد و مجلس، دولت و قوه قضایی انقلابی بر روی کار آمدند و این همزمان شده با شکست دشمن در منطقه و غرب که به رسوایی کشیده شده است.

 

امام جمعه بیرجند به انتشار خبر توصیه آمریکا به عربستان درباره خروج از یمن و همچنین رسوایی خیانت های امریکا در انتخابات عراق اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی و عدالتخواهی به سراسر دنیا صادر شده است و شاهد تظاهرات مردم فرانسه، انگلیس هستیم و امریکا نیز گرفتار مشکلات کشورش است و دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکادر پاسخ به سوال خبرنگار برای شرکت در انتخابات آینده گفته بود تا سه سال دیگر آمریکایی وجود نخواهد داشت.

 

وی بیان کرد: بسیاری از مسائلی که به قوه قضاییه مربوط می شود باید به وسیله ارگان‌های دیگر انجام شود و حالت پیشگیرانه داشته باشد اما متاسفانه ما تبلیغات یاد نداریم چون اگر می دانستیم تاثیرگذاری ما روی مردم بیگانه خوب می بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه ای دشمن نسبت به اعدام مجرمی در ایران، تصریح کرد: در حالی که رسانه ها بارها اعلام کردند۱۰ هزار کودک پناه جو در امریکا ناپدید شدند اما سازمان ملل و سازمان هیا حقوقی یکبار هم مطرح نکردند که اینها چی شدند و همزمان گورهای دسته جمعی کودکان بومی کشف شد اما در مقابل این جنایت ها هیچ کسی صحبت نمی کند!

 

آیت الله عبادی به مرگ و میر پناهجویان در مرز لهستان و بلاروس بر اثر سرما اشاره کرد و افزود: اما متاسفانه همه در قبال این بحران ساکت هستند که همین چند روز پیش از وزارت خارجه ایران خواستیم نسبت به این وضعیت پناهجیوان واکنش نشان دهد، حالا عمل کنند یا نکنند بحث دیگری است.

 

وی با تأکید بر اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر، عنوان کرد: وحشی های اروپا بر سر این پناهجویان چه می آورند و همه بیخیال و سکوت دارند اما نقش نهی از منکر را دولت ایران اسلامی باید در سطح جهان داشته باشد.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: چرا مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه این جنایات غربی ها را محکوم نمی کنند و به عنوان حقوق بشر وارد نمی شوند پس فرق ما با آنها که سکوت دارند چیست؟

 

آیت الله عبادی با گلایه از ضعف در تبلیغات، گفت: یک روستا امام جماعت ندارد و دشمن هم که با تهاجم فرهنگی تلاش می کند فرزندان ما آلوده به موادمخدر شوند چرا هیچ کسی راهکاری نمی دهد؟ باید این حالت یکنواخت ترانزیت مواد مخدر افغانستان به ایران تغییر کند تا آن را به دشمنان ما که این مواد را کاشته اند صادر شود تا آنها با این پدیده خانمان سوز مبارزه کنند. چرا باید مدام ایران با قاچاق موادمخدر مبارز کند؟

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در نقطه اوجی قرار داد که اگر قدرش را بدانیم و هزینه کنیم امروز در دنیا تاثیر گذار هستیم، افزود: دنیا هم نیاز دارد خودش را از این همه فساد نجات دهد چون به نفع هیچ کسی نیست پس در چنین شرایطی طرحی بهتر از نظام عادلانه حقیقت اسلام برای نجات بشریت نیست؛ اما همانگونه که ما خواب بودیم دشمن با تبلیغات اسلام هراسی کردند و از اسلام داعش و گروه های تکفیری ساخته است.

 

 

کد خبر 1122579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha