تکلیف مداری در مکتب ولایت موجب موفقیت در ادامه راه شهدا می شود

سردار قاآنی گفت: تعیین‌ کننده ‌مکتب شهدا، امام راحل و اکنون مقام معظم رهبری هستند و اگر بخواهیم در ادامه راه شهدا موفق باشیم باید در مکتب ولایت، تکلیف مدار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «اسماعیل قاآنی»، امروز (پنج شنبه 11 آذر) در نخستین مراسم سالگرد شهید حاج «عبدالرسول استوار» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: وظیفه ما ادامه دادن راه شهداست که با حرکت در مسیر الهی از جان خود نیز گذشته اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مقاومت را باید زنده نگه داریم زیرا  شهدا برای عمل به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی همواره در میدان بوده اند.

وی تاکید کرد: تعیین‌ کننده ‌مکتب شهدا، امام راحل (ره) و اکنون مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند و اگر بخواهیم در ادامه راه شهدا موفق باشیم باید در مکتب ولایت، تکلیف مدار باشیم.

سردار قاآنی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا عنوان کرد: این مراسم فرصت برشماری عزت و سربلندی است که در برون وجود این شهدای عالی مقام بوده و این جلسات ضمن تکریم مقام شهدا فرصتی برای پرداختن به ویژگی ‌های ارزشمند شهداست.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: یاد شهدا را باید ادامه دهیم و قدس هدفی است که به آن می ‌رسیم و اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید ویژگی‌ های شهدای والا مقام را در خود ایجاد کنیم.

سردار قاآنی ادامه داد: شهید استوار برجسته بود و در حد استطاعت به انجام وظیفه پرداخت و توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) از ویژگی های شاخص تمام شهداست و غیرت اسلامی و احساس وظیفه دینی موجب شد تا شهدا در میدان حاضر شوند.

وی با اشاره به عزت جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: در غزه یک ایرانی وجود نداشت اما فرهنگ شهدای ما با بچه‌ ها همراه بود که این ظرفیت ‌های برونی این ملت است و همین فرهنگ باعث شد شهدای ما اجازه ندهند یک وجب خاک کشورمان را از دست بدهیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: آمریکایی‌ ها مکار، حیله گر و جنایت کار هستند که ۲۰ سال در افغانسان جنگیدند و چیزی جز شکست عایدشان نشد، پس از شهادت شهید سلیمانی از افغانستان اخراج شدند و در واقع فرار کردند.

وی تصریح کرد: به آمریکایی ‌ها می گوییم که هنوز وقت دارید از جغرافیای اطراف ما بیرون بروید در غیر این صورت کاری می کنیم که از این به بعد فرار برایتان تکرار شود.

کد خبر 1122644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha