آينده پژوهی و سرمايه گذاری در حوزه نشر مجازی لازم است

حجت الاسلام اسفندیاری با بیان اینکه نشر مجازي و ديجيتالي و آينده پژوهي و سرمايه گذاري در اين عرصه مهم است، گفت: هدفِ طلبگي تربيت اسلام شناس، اجتهاد، تبيين و تبليغ معارف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمد اسفندياری» امروز(۱۳ آذر) در مراسم رونمايي از سامانه انتشارات حوزه علمیه خراسان نشر مجازي و ديجيتالي را امري لازم برشمرد و آينده پژوهي و سرمايه گذاري در اين عرصه را مهم خواند و ادامه داد: نبايد از زمان عقب ماند زيرا امروز دنيا از دهكده به جهان محله تبديل شده و محتوا و مطالب با استفاده از فضاي ديجيتال به سرعت نشر داده مي شود.

 

معاون پژوهش حوزه علميه خراسان با بيان اينكه ما با راه اندازي انتشارات به دنبال منفعت مالي نيستيم، گفت: اين امكان به منظور نشر آثار مرتبط فراهم شده است.

 

وی با اشاره به اينكه ناشران متعدد تخصصي در اين سامانه حضور دارند، اظهار كرد: هدفِ طلبگي تربيت اسلام شناس، اجتهاد، تبيين و تبليغ معارف است كه با استفاده از انتشارات اين حوزه در اين جهت كمك مي شود.

 

این مراسم با حضور حجج اسلام و المسلمین كاظمي، مسئول حوزه مديريت، کندری و عیسی نژاد، معاونان آموزش و تبلیغ و مشاوره رسانه اي حوزه علميه خراسان و نيز مهندس ابراهيمي، مسئول دفتر فناوری اطلاعات اين حوزه برگزار شد.

 

گفتني است، سامانه انتشارات و نمايشگاه دائمي كتاب اين حوزه به آدرس https://book.hozehkh.com به منظور تهیه و توزیع منابع علمی، آموزشی و پژوهشی مورد نیاز حوزویان و تسهیل تأمین کتب درسی، کمک درسی و مطالعاتی مورد نیاز حوزویان و دانش پژوهان ارائه شده است.

کد خبر 1123327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha