جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری کار خود را آغاز کرد

سی و سومین جشنواره تئاتر استاتی چهارمحال و بختیاری از شب گذشته جمعه ۱۲ آذر فعالیت خود را در مجتمع فرهنگی تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

«فرشید بزرگ نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ۶ اثر نمایشی در این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایش‌هایی که در این جشنواره به روی صحنه می‌رود، به ترتیب نمایش «سیاهی لشکر» به نویسندگی لیلا حکمت نیا و کارگردانی احمدرضا حیدری از شهرستان بروجن و نمایش «دست گاه» نوشته جواد خاکسار حقانی و کارگردانی اصغر اشراقی از شهرستان شهرکرد است که در شب اول به روی صحنه رفت.

 

وی تصریح کرد: «زخم گشوده جهان» به نویسندگی مجید دیندار و کارگردانی اکبر دانیالی از شهرستان لردگان و «راز عروسک» نوشته داود فتحعلی بیگی و کارگردانی ثریا امینیان از شهرستان شهرکرد دیگر آثار نمایشی در رقابت سی و سومین جشنواره تئاتر استان است.

 

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایش «یوزفکا» به نویسندگی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس‌پور و کارگردانی مهدی جعفری از شهرستان فارسان و نمایش «کل» به نویسندگی جواد خاکسار حقانی و مصطفی محمدی دوست از دیگر آثار هنرمندان شهرستان فارسان است که به بخش رقابتی جشنواره راه یافته و روی صحنه می‌رود.

 

بزرگ نیا خاطرنشان کرد: این جشنواره از ۱۲ تا ۱۵ آذر برگزار و در اختتامیه آثار برتر اعلام می‌شود.

 

کد خبر 1123335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha