دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید سید حسین عظیمی

خادمیاران کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت تهران با خانواده طلبه شهید سید حسین عظیمی دیدار و با اهدای بسته های تبرکی و لوح از آن‌ها تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و حسب دستور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، خادمیاران کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت استان تهران با خانواده شهید سید حسین عظیمی دیدار کردند.

شهید بزرگوار سید حسین عظیمی در تاریخ اول مرداد ماه 1341 در کرج چشم به جهان گشود و تحصیلات دانشگاهی خود را در حرم مطهر رضوی در رشته الهیات و معارف اسلامی در مقطع کارشناسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ادامه داد.

طلبه جوان به عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور یافت و در عملیات والفجر 8 در اروندرود در تاریخ 21 بهمن 1364 براثر اصابت ترکش شهید شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

از این شهید والامقام کتابی با عنوان چشم هایش را می شناختند، حاوی زندگی نامه و خاطرات دوستان و همکاران جمع آوری و چاپ شده است.

در این دیدار صمیمانه، با اهدای لوح سپاس از سوی قائم مقام آستان قدس رضوی و بسته های فرهنگی و تبرکی از خانواده این شهید والا مقام تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1123445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha