تجدید نظرخواهی از آراء یکی از شاخصه‌های رضایت مراجعین از دستگاه قضایی است

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: یکی از شاخصه‌های رضایت مراجعین از دستگاه قضایی، می تواند منوط به تعداد تجدید نظرخواهی از آراء باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع قضات استان در دوره آموزشی آشنایی با تهدیدات و آسیب های فضای مجازی و شبکه های  اجتماعی اظهار کرد: تهدیدات فضای مجازی یک واقعیت است که می تواند هم فرصت باشد و هم یک تهدید و تهدیدات می تواند در حوزه امنیت، اجتماعی و قضایی باشد که باید مراقب این فضای مجازی بود.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه امروز موضوع آسیب های اجتماعی در فضای مجازی که از دغدغه های نظام است تهدیدات زیادی برای جامعه دارد که این میدان پرخطر روز به روز خطرناک تر می شود، گفت: آگاهی از میزان  صدمات و خسارت‌های فضای مجازی برای همه و بخصوص قضات یک ضرورت است   .

 

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام معاونت راهبردی قوه قضاییه، استان زنجان در اجرای سیاست‌ها و برنامه ها بویژه در اجرای 14 شاخصه مهم و اولویت قوه قضاییه در بیشتر بخش ها رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده که این امر مرهون تلاش و همراهی همکاران در همه حوزه های قضایی است.

 

رییس شورای قضایی استان ادامه داد: از سیاست‌های دوره تحول و تعالی قوه قضاییه که رییس قوه قضاییه در سفر به استان‌ها مورد عنایت وتأکید داشتند موضوع بازداشت های موقت بود که بایستی در موارد ضروری قرار بازداشت موقت صادر شود که همکاران به این تأکیدات توجه ویژه نمایند.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی موضوع بعدی را توجه به موضوع بازداشت منتهی به زندان غیر از بازداشت موقت، عنوان کرد و افزود: همه شما آگاه به آثار و تبعات زندان به زندانیان وخانواده زندانیان هستید.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به موضوعات پرونده های کثیر الشاکی و اتقان آراء در حوزه های قضایی  امری ضروری است، متذکر شد: یکی از شاخصه های رضایت مراجعین می توان منوط  به تعداد تجدید نظرخواهی از آراء  اشاره کرد که اگر تعداد این پرونده کمتر شد آن موقع در احقاق حق عملکرد خوبی داشتیم .

 

کد خبر 1123468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha