پیگیری طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر باقیمانده استان

قناعت با اشاره به عدم شروع ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر خراسان جنوبی، گفت: به دلیل مشکل زمین، کار ثبت نام متقاضیان در این ۶ شهر شروع نشده که پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۱۴ آذر) در حاشیه نشست فرمانداران خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۱ شهرستان و ۳۱ شهر استان زمین مورد نیاز در ۲۵ شهر آماده و ثبت‌نام اولیه متقاضیان نیز انجام شده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به عدم شروع ثبت نام در 6 شهر استان، گفت: به دلیل مشکل زمین، کار ثبت نام متقاضیان در این 6 شهر شروع نشده که این مهم در دستور کار و پیگیری قرار دارد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برنامه ریزی های لازم برای اجرای طرح جهش تولید مسکن در این استان محقق شود.

 

وی از دیگر برنامه و اولویت های در دستور کار به توسعه بازارچه‌های مرزی استان اشاره کرد و افزود: کار بازدید میدانی از چهار بازارچه استان در دستور کار قرار دارد تا با رفع مشکلات و موانع موجود بازارچه های فعال، فعال تر شده و بازارچه های غیر فعال دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جلسات در استان فراه افغانستان فضای امن و مطلوب اقتصادی در بازارچه ها را شاهد باشیم.

 

 

کد خبر 1123647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha