دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با خانواده شهید دانشجوی مدافع حرم

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با خانواده شهید دانشجوی مدافع حرم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،در آستانه 16 آذر روز دانشجو، مهندس حمیدرضاخانی و جمعی از مسئولان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با خانواده شهید پاسدار مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی دانشجوی این دانشگاه دیدار کردند.
مهندس خانی در این دیدار ضمن پاسداشت مقام شامخ شهید غلامی یاراحمدی و بردباری مادر و همسر این شهید والامقام، اظهار کرد: کلیه اساتیدی که با شهید غلامی یاراحمدی در ارتباط بودند، بر نخبگی این شهید در زمینه علمی و همچنین اخلاق مثال زدنی ایشان، تاکید داشته اند.
وی ادامه داد: پیشرفت های خیره کننده علمی و پژوهشی ایران اسلامی که باعث حیرت محافل دانشگاهی دنیا شده، در حقیقت به برکت مجاهدتها و خون به ناحق ریخته شده شهدای عزیز به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم رقم خورده است.
مهندس خانی تاکید کرد: بهترین قدردانی ما از مقام شامخ شهید غلامی یاراحمدی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، ولایتمدار بودن و فعالیت جهادی در تمام زمینه ها و همچنین حرکت در جهت پیشرفت همه جانبه میهن عزیزمان می باشد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در پایان این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات الهی برای خانواده این شهید، با اهدای لوح سپاس از ایشان تجلیل نمود.
شایان ذکر است، طی این دیدار، مادر شهید غلامی یاراحمدی، خاطراتی را از این شهید در خصوص حسن خلق و نحوه رفتارش با اعضای خانواده و همکاران در محیط کار  بیان کردند.

کد خبر 1124020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha