سامانه امداد هوشمند و کارآمد در کمیته امداد کردستان راه‌اندازی شد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کردستان گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف چابک‌سازی و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعات حضوری، در کمیته امداد راه‌اندازی شد.

رضا طوسی، سرپرست کمیته امداد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، با بیان اینکه هم زمان با سراسر کشور سامانه امداد هوشمند و کارآمد در کردستان راه اندازی شد، اظهارکرد: این سامانه به صورت رسمی از ششم آذر ماه جاری راه‌اندازی و شروع به فعالیت کرده است.

 

وی افزود: با راه‌اندازی این سامانه تمامی فرایندهای ثبت نام، ثبت اطلاعات نیازمندان و ارائه خدمات به مددجویان از طریق این سامانه انجام می‌شود.

 

طوسی گفت: کلیه مددجویان باید با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در هر شهرستان کد ملی، کدپستی و شماره تلفنی که به نام سرپرست خانوار است به مددکاران خود تحویل و اعلام کنند.

 

وی تصریح کرد: منبعد تمامی خدمات این نهاد در بستر این سامانه به آدرس  soha.emdad.ir ارائه می‌شود و مددجویان باید با ثبت نام در این سامانه تمامی درخواست‌های خود را از طریق این آدرس ثبت و پیگیری کنند.

 

سرپرست کمیته امداد کردستان گفت: هم‌اکنون ۶۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند.

 

سرپرست کمیته امداد استان کردستان همچنین از افتتاح ۴۲ طرح اشتغال با پرداخت دو میلیارد و یکصد میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان کردستانی خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت هفته بسیج در استان انجام شد.

 

طوسی گفت: همچنین ۱۰ واحد مسکن روستایی به همین مناسبت تحویل مددجویان داده شد که برای هر واحد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان از محل پرداخت بلاعوض و تسهیلات کمیته امداد، کمک خیران، آورده مددجو و تسهیلات بنیاد مسکن هزینه شده است.

 

وی اهدای بسته‌های معیشتی به تعدادی از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش، تقدیر از 42 دانش‌آموز نخبه و اهدای پنج دستگاه تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش را از دیگر فعالیت‌‌های انجام شده کمیته امداد کردستان در هفته بسیج عنوان کرد.

کد خبر 1124325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha