بیش از سه درصد از معلولان در شهرداری بافق به کار اشتغال دارند

نوروززاده گفت: هم اینک بیش از سه درصد قانون سازمان اداری و استخدامی کشور، معلولان شهرستان در مجموعه شهرداری به کار اشتغال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیدعلی نوروززاده در حاشیه مراسم بازدید از مرکز توانبخشی سرای رحمت  ضمن تبریک روزجهانی و هفته معلولان افزود: همواره سعی کردیم  فراتر از قانون مصوب، این قشر از جامعه به کار در شهرداری مشغول شوند که به فضل الهی این امر محقق شد.

وی بیان کرد: طبق قانون این عزیزان در دستگاههای اجرایی به کار مشغول می شوند و بعضا ثابت کردند که در انجام امور محوله افرادی توانمند تر از ااشخاص سالم هستند ضمن اینکه معلولان در رشته های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری نیز هموار بر بلندای قله افتخار چون الماس می درخشند و برای کشورمان افتخا آفرینی می کنند.

شهردار بافق  به مناسب سازی سطح شهر اشاره و تصریح کرد: هر مکان و مسیری که ایجاد می شود برای تردد و  استفاده عموم اعم از معلولان و شهروندان یکسان برنامه ریزی شده و در این راستا، موضوعاتی مانند تجهیز پارک‌ها ، بهبود معابر، پارک‌ها و اماکن عمومی مورد توجه شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه  عملیات مناسب سازی معابر و اماکن شهری چندسالی است که آغاز شده است تاکیدکرد: در اجرای پروژه های سطح شهر این امر مهم باید همواره مد نظر قرار گیرد و  توجه به مناسب سازی  فضای شهری نیز  باید پیوسته استمرار پیدا کند.

 وی تصریح کرد: موضوع مناسب سازی، تردد آسان و رفاه حال معلولان هنگام برنامه ریزی و اجرای پروژه ها نیز مد نظر گرفته ضمن اینکه همواره این آمادگی وجود دارد تا با نظر این عزیزان و پیشنهادات سازنده آنها، پروژه های شهری به صورت مطلوب و با جلب رضایت عموم مردم اجرایی شود.

شایان ذکر است در این مراسم که اعضای شورای شهر بافق نیز حضور داشتند از زحمات شبانه روزی پرسنل  به ویژه مددکاران و توان خواهان جامعه معلولین  به مناسبت روز جهانی معلولان  با اهدا لوح سپاس به رسم یادبود تجلیل شد.

کد خبر 1124392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha