آقای هاشمی رفسنجانی، سکوتتان را شکستید؛ مبارکباد

حتی اگر امت امام خامنه ای از اینکه برخی مصداق "خواص مردود" شوند، هم بگذرند از شکستن دل نائب مهدی (عج) نخواهند گذشت. پس ... .

«علی محقق مقدم»
پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی و روزنامه های موسوم به دوم خرداد در اقدامی هماهنگ در روزهای یکشنبه 19 دی 89 و 20 دی 1389 اقدام به انتشار بیانیه رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ نمودند. بیانیه ای که با تیتر: "بیانیه هاشمی رفسنجانی در سالگرد قیام 19 دی مردم قم"، به مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران معرفی گردید.
وقتی این خبر در فضای رسانه ای کشور منتشر گردید موجی از سرور و خوشنودی را بین امت حزب الله و کارشناسان منصف سیاسی برانگیخت. چرا که در نگاه اول ماه ها انتظار این امت شهیدپرور برای آنکه سکوت یار غار انقلاب و دوست سال های قدیمی رهبر مستضعفین عالم شکسته شود؛ به پایان رسیده بود. در نظر اول به این تیتر فرخنده و با توجه به سخنان حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم قم به مناسبت 19 دی و همچنین سابقه تاریخی که در ذهن مردم حول سکوت سئوال برانگیز هاشمی رفسنجانی شکل گرفته بود؛ هر مخاطبی را چنان توجیه می نمود که بله، بالاخره رئیس مجلس خبرگان رهبری قرار است در باب فتنه 88 یک ایراد نطقی بفرمایند. اما ...
اما نگاه به متن بیانیه دو مرتبه موجی از خشم و سرخوردگی را بین دلسوزان انقلاب برانگیخت. در این بیانیه سراسر شور که تا پاراگراف یکی مانده به آخرش به بازخوانی تاریخ 19 دی می پردازد؛ همچنان مردم و دلسوزان اسلام و انقلاب امید دارند تا در آخرین پاراگراف رئیس مجلس خبرگان رهبری به رسم ولایتمداری از امامش و نائب مهدی (عج) پیروی نماید و انتظار امت اسلامی ایران را به پایان برد. اما چه سود که این پاراگراف آخر هم تیری نشد بر قلب فتنه جویان سال 88. وی در پاراگراف پایانی این متن چنین نگاشته است:
«اینک 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بقایای فکری دین‌زدایی و روحانیت‌ستیزی که در بهار هوشیاری مردم ایران، چون مارهای افسرده سر در خاک انتقام فرو برده بودند، در پاییز بداخلاقی‌های سیاسی و اختلافات سلیقه‌ای، پوست‌اندازی کرده و سر برآورده‌اند و خاکریز به خاکریز جلو می‌آیند و شاهدیم که پس از توهین و تهمت به سران روحانی عرصه سیاست در 30 سال گذشته، به فضلا، علما و مراجع قم رسیده‌اند.
تأسف‌آور است که این بار برای توهین و تهمت، لباس رشیدی مطلق‌ها را درآورده و خرقه دوستی و ارشاد پوشیده‌اند، رندانه با چراغی که دروغ را اخلاق، تهمت را مبارزه و توهین را جهاد می‌دانند، مزوّرانه پشت خاکریزی پناه گرفته‌اند که مطمئناً آخرین و بالاترین هدف آنها خواهد بود.»(بیانیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد قیام 19دی قم).
با توجه به سیاق جملات و اشارات نویسنده بیانیه پُر واضح است که منظور نگارنده از" رنادنی که چراغ دروغ در دست گرفته اند"؛ چه کس و کسانی اند؟ از انجا که اشارت مستقیم به این افراد موجب ناخشنوری امت اسلامی و احیاناً امام آنها خواهد شد از بازگویی صریح آن پرهیز می شود. اما ...
اما سخن آخر اینکه امت اسلامی ایران در پی سخنان مرشد و مریدشان بعد از ایام فتنه 88 که گفتند: بعضی خواص با سکوتشان مردود شدند؛ ماه هاست از تاریخ 19/3/1388 که نامه ی هاشمی رفسنجانی به رهبر مسلمین عالم را مشاهده نمودند تا به امروز که 20/10/1389 است به هر مناسبتی منتظر نشستند تا شاید رئیس جمهور سابقشان و خدمتگزار قدیمشان برای آنکه مصداق سخن حکیمانه امام امت نباشد؛ حداقل یک مصرع هم که شده در نکوهش آقایان فتنه چی بسُرایند.
مجله 9 دی حجت الاسلام «حمید رسایی» در شماره اول به بازخوانی جلسه تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نمایندگان کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و در آن نوشت: «آقا از حلقه بزرگان سابق خارج شدند که آقای طلایی نیک نزدیک به خروجی در جلو رفتند و به آقا گفتند: آقا در این مدت به بزرگان خیلی توهین شد و شخصیت بزرگان نظام در تلویزیون مستقیما تخریب شد و ... شما نظرتان چیست؟ آقا در حالیکه داشتند خارج می شدند؛ گفتند: بله، بنده هم مانند همه مردم از تلویزیون برنامه های انتخاباتی را می دیدم. واقعا وقتی می دیدم درست جلوی مردم به رئیس جمهور قانونی کشور مدام می گویند دروغ گو، دروغ گو! دلم می شکست.»(اولین شماره نشریه 9 دی-4/10/1389/صفحه 12- "خامنه ای به کسی باج نمی دهد"- نویسنده: جعفر فرجی).
اما حتی اگر امت امام خامنه ای از اینکه برخی مصداق "خواص مردود" شوند، هم بگذرند از شکستن دل نائب مهدی (عج) نخواهند گذشت. پس ... .

 

پایان پیام/

کد خبر 11249

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    مااهل کوفه نيستيم علي تنهابماند.جان مافداي امام خامنه اي.