در تراز مردم گچساران کار کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم گچساران تراز و بینش بالایی دارند، گفت: انتظار این است که فعالیت ما در تزار مردم باشد. مردم از ما انتظار دارند ما در حد بینش و تراز آنها کار کنیم و حرف بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید گچساران عصر امروز (17 آذر ماه) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، گفت: مقبولیت و مشروعیت برای هر مسئولی اهمیت دارد، آقای دیهیم بدانند که مردم حمایت کننده هستند، ولی شما باید جهادی و انقلابی برخورد کنید، پایبند به تنفیذ باشید، تا وقتی تنفیذ و مشروعیت برای حکم فرمانداربودن شما جاری است که به مردم خدمت کنید.

 

«سیدعلی احمدزاده» اظهار کرد: کسی که انقلاب را نگهداشته است اول عنایت امام زمان و پس از آن، ایستادگی و دفاع مردم بوده است، اگر بخواهید این مردم پای صحنه باشند و اگر بخواهید که مردم پشتیبان شما باشند باید خدمتگذار پاکدست و جهادی باشید.

 

وی گفت: دلیل رفتن آقای اتابک و آمدن فرماندار جدید، تغییر سیاست ها و تغییر دولت است و اینکه مردم با انتخاب خود تغییر ایجاد کردند.

 

احمدزاده یادآور شد: آقای دیهیم شما تحت یک جریان سیاسی و تفکر سیاسی انتخاب شدید ولی در خدمتگذاری به مردم نباید تفاوت قائل شوید، شما فرماندار همه مردم شهرستان گچساران هستید.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر به هزار دلیل نمی خواهید به مردم خدمت کنید، بگردید و یک دلیل برای باز کردن گره او پیدا کنید.

 

وی اظهار کرد: مردم گچساران از سطح فرهنگ بالایی برخوردار هستند و توانمندی های خاصی دارند، در صنعت نفت نام و آوازه دارند، در جنگ نقش بی بدیلی داشته اند، برای پیشرفت انقلاب، شرکت نفت یکی از محوری ترین نقش ها را داشته و کمر طاغوت را شکست.

 

احمدزاده با بیان اینکه در حملات جنگ هشت ساله، تعداد زیادی از نیروهای نفت شهید داده اند و مردم گچساران تراز و بینش بالایی دارند، افزود: انتظار این است که فعالیت ما در تراز مردم باشد. مردم از ما انتظار دارند ما در حد بینش و تراز آنها کار کنیم و حرف بزنیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پالایشگاه گچساران جزو مطالبات استانی ما است، نیروگاه سیکل ترکیبی باید پیگیری شود، شبکه های آب کشاورزی باید به نتیجه برسد.

کد خبر 1124929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha