پهنه های حاشیه شهر در عدالت تخصیصی مورد کم توجهی قرار گرفتند

حسامی با بیان این که به عدالت تخصیصی در پهنه های حاشیه شهر در تعریف پروژه های شهری باید توجه کرد؛ گفت: به پهنه های حاشیه شهر در تخصیص اعتبارها کم توجهی شده است، از این رو باید به این امر بیشتر بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین حسامی» امروز پنج شنبه (۱۸ آذر) در جمع خبرنگاران با بیان این که به عدالت تخصیصی در پهنه های حاشیه شهر در تعریف پروژه های شهری باید توجه کرد؛ اظهار کرد: ما در حوزه پروژه های عمرانی بر اساس نیازسنجی های خود یکسری پروژه هایی را برای شهر مشهد تعریف کرده ایم که برخی از این پروژه ها آغاز شده و از پیشرفت فیزیکی نیز برخوردار است.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در کنار آن نیز برخی از این پروژه ها صرفا تعریف شده و هنوز مراحل اجرای آن آغاز نشده است، یکی از سیاست های شورای ششم این است که در فضای اصلاح بودجه 1400 که لایحه آن توسط شهرداری ارائه شده، برای پروژه های تازه آغاز شده مواردی دیده شود.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر این برای پروژه هایی که نیمه کاره مانده نیز مواردی در بودجه 1401 به صورت ویژه دیده شود تا به سرانجام برسد؛ گفت: در کنار تمامی اقدامات خود برای انجام هر چه بهتر پروژه ها در سطح شهر؛ پیگیر و پاسخگو مطالبات پیمانکاران به عنوان بازوان اجرایی شهرداری خواهیم بود.

 

حسامی با اشاره به عدم تعریف اعتبار برای برخی از پروژه ها، اضافه کرد: ممکن است که برخی از این پروژه ها در قالب بودجه ای که پیش بینی شده است، محقق نشود؛ اما با این وجود چنانچه دارای اهمیت باشد در اصلاح بودجه آن را لحاظ خواهیم کرد.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: اولویت ما برای تعریف پروژه های جدید؛ شناسایی نیازهای مردم، توجه ویژه به پهنه های حاشیه شهر و عدالت تخصیصی از سیاست های کلی ما است.

 

وی گفت: پروژه های جدید در دوره ششم پروژه های کاربردی و مردم محور براساس نیازهای آن ها خواهد بود؛ اعتقاد ما این است که به پهنه های حاشیه شهر در تخصیص اعتبارها کم توجهی شده است، از این رو باید به این امر بیشتر بپردازیم.

کد خبر 1125069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha