همکاری بین بخشی راه رفع مشکلات  است

فاطمی با بیان اینکه وضعیت صنایع در شهرستان های کشور بررسی می شود، گفت: همکاری بین بخشی مهم ترین راه رفع مشکلات صنایع و بیکاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید رضا فاطمی امین» امروز(19 آذر) در بازدید از واحد های اقتصادی بروجرد، افزود: در راستای رفع مشکلات صنایع، وضعیت شهرستان های کشور بررسی می شود.

 

وی با بیان اینکه رفع مشکلات صنایع بستر تقویت تولید و اشتغال در جامعه است، ادامه داد: همکاری بین بخشی در این راستا ضروری است.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه دولت برای رفع مشکلات صنایع در لرستان برنامه ویژه ای دارد، افزود: تلاش می شود با برنامه ریزی مشکل صنایع استان لرستان در راستای بهبود اشتغال و تولید التیام یابد.

 

وی با اینکه  امروز همه کشور با مشکل بیکاری  اشتغال مواجه است، خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان‌های کشور بر اساس ظرفیت موجود بررسی می‌شود.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال این هستیم که ظرفیت‌های هر شهرستان را برای افق دید آینده ببینیم.

 

وی ابراز کرد: با این برنامه در همه شهرستان‌ها نهایی خواهد شد تا بتوانیم زمینه اشتغال را در حوزه صنعت، معدن و تجارت پیش‌بینی کنیم.

 

فاطمی امین اذعان داشت: تمام کشور با مشکل بیکاری و اشتغال مواجه است که باید با همکاری بین بخشی همه دستگاه‌ها تلاش کنیم تا این مشکل حل شود.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت  اظهار کرد: برخی طرح‌های نیمه تمام نیز نیازمند تزریق اعتبارات است که امیدواریم با هماهنگی بانک‌ها این طرح‌ها نیز اجرایی شوند.

کد خبر 1125311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha