انتقاد شدید خطیب جمعه گوراب زرمیخ از جفای برخی صاحبخانه‌ها

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ گفت: متاسفانه عده‌ای از صاحب خانه‌ها کرایه و پول پیش را نسبت به قرارداد قبلی سر سام آور بالا برده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام «علی شایان» امروز(جمعه، 19آذر) در خطبه‌های نماز جمعه شهر گوراب‌زرمیخ با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: عشق به پرستاری و علاقه خدمت به همنوع باعث می شود شاهد خدمت و فداکارای پرستاران در جامعه به ویژه در ایام مقابله با کرونا باشیم.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با انتقاد شدید از جفای برخی صاحبخانه‌ها افزود: متاسفانه عده‌ای از صاحب خانه‌ها کرایه و پول پیش را نسبت به قرارداد قبلی سر سام آور بالا برده اند.

 

وی با بیان اینکه این صاحبخانه‌ها بدون هیچ حساب و کتابی و بعد وقتی مستاجر توان تهیه آن پول را ندارد به او اخطار می دهند تا فلان تاریخ خانه را تخلیه کنند گفت: وقتی مستاجری توان افزایش زیادتر از حد معقول پول پیش و کرایه خانه را ندارد تکلیفش چیست باید با خانواده‌اش در خیابان چادر بزند؟

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: از مسئولان تقاضامندم در این زمینه چاره جویی و تدبیری اتخاذ کنند که کرایه مسکن از یک میزان و درصد خاصی بالاتر نرود تا مستاجران در بلاتکلیفی قرار نگیرند.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ بیان کرد: از استاندار گیلان تقاضامندم که به وعده خویش مبنی بر حضور در نمازهای جمعه عمل کند و یک هفته به دیار میرزا کوچک وشهرگوراب زرمیخ تشریف بیاورد و از نزدیک زمینه صحبت با مردم این سامان فراهم شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث رفع مشکل آب شرب و تجهیز درمانگاه شبانه روزی گوراب زرمیخ از مطالبات به حق مردم این شهر است که انتظار می‌رود سریعا این مشکلات برطرف شود.

کد خبر 1125375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha