برگزاری برنامه ختم  قرآن کریم ایام فاطمیه توسط اعضای کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با ایام فاطمیه برنامه ختم قرآن کریم توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری مصباح روستای پیروز ملایر برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری مفتاح روستای پری ملایر در طول سال و مناسبت های مختلف برای اعضا برنامه های دینی و مذهبی شامل ختم صلوات، ختم قرآن و و برگزاری مسابقه کتابخوانی در مناسبت ها و... دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود:  کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

امیری با بیان اینکه  کانون مصباح برای ایام فاطمیه برنامه های مختلفی را دارد گفت: ختم کامل قرآن توسط اعضا در ایام فاطمیه در کانون مصباح انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در ایام فاطمیه هرروزبه نیابت یکی ازشهدا زیارت حضرت فاطمه(س)وزیارت عاشورا حضرت فاطمه زهرا (س) را داریم که ثواب آن به حضرت فاطمه (س) هدیه می‌شود.

‏وی بیان کرد: برگزاری مسابقه حفظ احادیث از حضرت زهرا(س) برای کودکان ونوجوانان هم از دیگر برنامه های این کانون در ایام فاطمیه خواهد بود.

کد خبر 1125453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha