مراسم رونمایی از کتاب یادنامه شهدا برگزار شد

مراسم رونمایی از کتاب یادنامه شهدا که با هدف حفظ و نشر فرهنگ ایثار و به همت اعضای هیئت امناء مسجد خاتم الاوصیاء (عج) و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید جمال حدادی و جمعی از رزمندگان جبهه و جنگ منتشر شده است، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتاب یادنامه شهدا به همت اعضای هیئت امناء مسجد خاتم الاوصیاء (عج) و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید جمال حدادی و جمعی از رزمندگان جبهه و جنگ در جهت حفظ و نشر فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و پاسداشت نام و یاد شهدای مسجد منتشر شد. این کتاب مشتمل بر گزارش مصور و وصیت نامه شهدا است و قرار است جلد دوم این کتاب که درباره جانبازان و ایثارگران است در آینده منتشر شود.

 

بنابراین گزارش، مراسم رونمایی از این کتاب ۱۸ آذر ۱۴۰۰ مسجد خاتم الاوصیاء (عج) برگزار شد. در این مراسم سرهنگ مرام، فرمانده ناحیه شهید مطهری و سید قاسم  آذرتراب، فرمانده حوزه ۱۸۷ شهید رضا چراغی و علی حبیبی قانع، تهیه کننده صدا و سیما و احمدرضا کریمی عکاس صدا و سیما و سردار رضا شمس حضور داشتند.

 

در این رونمایی از متولی طرح مرحوم حاج محمد ترصفی یاد برده شد و در ادامه برنامه مجید صباغچی برادر شهدای صباغچی از اعضای هیئت رئیسه شورایاری منطقه ۷ از خانواده شهدا تجلیل کرد و در پایان مراسم از عوامل اجرایی گروه فرهنگی مدافعین حرم تقدیر شد.

 

 

 

کد خبر 1125659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha