قربانیان کرونا در  کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۳۲ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۳۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (20 آذر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 109 بیمار در بيمارستان هاي استان بستري بوده كه 45 نفر مبتلای قطعی و 7 نفر از اين بیماران در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 83 هزار و 727 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: از 282 نمونه pcr و رپید تست دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج و دهدشت حدود 26 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه بودند.

 

يزدان‌ پناه خاطرنشان کرد: با توجه به روند نزولی شیوع بیماری متاسفانه شاهد کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتي هستیم و عادی انگاری نیز پاشنه آشیل کرونا در استان است، لذا ضمن تشكر و قدرداني از مردم شريف استان خواهشمند است واكسيناسيون خود را تكميل نماييد تا شاهد موارد مرگ و مير مبتلايان در استان نباشيم.

کد خبر 1125839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha