سامانه فهما باعث ارائه راهکارهای مناسب در جهت حل نیازهای جامعه می شود

نوروزی، گفت: با ایجاد سامانه فهما این قابلیت به وجود آمده تا با شناخت نیازهای جامعه و اقشار مختلف بتوان راهکارهای صحیح را ارائه داد؛از جمله این نیازها عرصه کارآفرینی و فرهنگی و اجتماعی در کانون‌های مساجد است.

علی نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سومین رویداد فهما با شعار (به توان مردم) در حال برگزاری است و تمام کانون ها با تمام توان فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند.

 

مدیر کانون روستایی الزهرا(س) کرمانشاه افزود: بدلیل شیوع ویروس کرونا طی دوسال گذشته بسیار ی از برنامه های کانون لغو یا با اعمال محدودیت انجام و  بسیاری از فعالیت ها در فضای مجازی اجرا شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون الزهرا (س) با حضور جوانان پرشور و توانمند توانستند بسیاری از برنامه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و اوقات خوشی را برای جوانان رقم بزند.

 

نوروزی تصریح کرد: تهیه و توزيع اقلام خوراکي بين نيازمندان ، ثبت نام از اعضا جديد کانون، برگزاری کلاس های روانخوانی قرآن، آموزش قرآن ، احکام ، جلسات پرسش و پاسخ به سوالات شرعي، برگزاری مراسمات مذهبی و اعیاد ، مراسم زیارت عاشورا، برپایی نماز جماعت، تجلیل از اعضای فعال کانون، ترویج فرهنگ مطالعه و برگزاری مسابقات  فرهنگی در مناسبت های مختلف از مهمترین برنامه های این کانون است.

 

مدیر کانون روستایی الزهرا(س) کرمانشاه اظهار کرد:شرکت کانون های مساجد در رویداد فهما  باعث رشدو شکوفایی استعدادهای نهفته در جوانانی شده که با اشتیاق و میل خود جذب مساجد شده اند.

کد خبر 1126093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha