حركت جهادی پرستاران در جبهه مقابله با کرونا يادآور رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

حجت الاسلام مدبر گفت: حركت جهادی پرستاران و مقابله آنان در جبهه بيماری ياداور سربازان و نيروهای زمان دفاع مقدس است كه تا پای جان برای حفظ ميهن اسلامي ايستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (یکشنبه ۲۱ آذر) در مراسم تقدير از پرستاران برتر دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در بحران كرونا كادر بهداشت و درمان بلاخص پرستاران در كنار بيماران تا پای جان حضور داشتند.

 

امام جمعه جهرم افزود: حركت جهادی پرستاران و مقابله آنان در جبهه بيماری ياداور سربازان و نيروهای زمان دفاع مقدس است كه تا پای جان برای حفظ ميهن اسلامي ايستادند.

 

وی بیان کرد: اين ايثار و جانبازی پرستاران عزيز فراموش نشدنی است.

 

«محمد رحمانیان» نیز در این مراسم گفت: در ۲ سالی كه از اپيدمي بيماری كرونا می گذرد پرستاران در كنار پزشكان نقش پررنگی در بهبود و درمان بيماران مبتلا به كرونا داشتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه اين عزيزان با ايثار و فداكاری كه از خود نشان دادند دستاوردهای بزرگی را به ارمغان آوردند، افزود: قدردان زحمات پرستاران هستيم.

 

وی بیان کرد: در كنار زحمات پرستاران و پزشكان شاهد خدمات ارزشمند نيروهای اورژانس، خدماتی، تاسيسات و حفاظت فيزيكی دانشگاه بوده ايم كه از آنها نیز سپاسگزاريم.

 

رحمانیان عنوان کرد: مفتخريم كه بر اساس شاخص های وزارت بهداشت امسال ۶ پرستار از شهرستان جهرم به عنوان نمونه كشوری و ۱۳۷ پرستار به عنوان نمونه دانشگاهی انتخاب شده اند.

 

«قهرمان بمانا» نیز در ادامه مراسم با بيان اينكه رشادت ها و فداكاری پرستاران در اپيدمی كرونا در تاريخ ماندگار است، گفت: در شدت و اوج بيماری كرونا در بيمارستان جهرم شاهد فداكاری پرستارانی بوديم كه از فرط خستگی و فعاليت هاي شبانه روزی، سرم به دست مشغول به خدمت بودند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی جهرم با اشاره به اینکه در اوايل شيوع بيماري كرونا و پيک های خطرناک اين بيماری، بصورت ميانگين در هفته ۷۰ تا ۹۰ نفر از كادر درمان پيمانيه مبتلا به كرونا می شدند، افزود: پرستاران و كادر درمان سختي هاي زيادی را تحمل كردند و خدمات ارزشمند پرستاران شايسته تقدير است و مديون زحمات آنها هستيم.

 

وی خاطرنشان کرد: به خدمات ارزشمند نيروهای تاسيسات و خدماتي اشاره كرد و از زحمات اين عزيزان در ايام كرونا تقدير به عمل آورد.

 

گفتنی است در حاشيه اين مراسم از  از زحمات مترون و مديران بيمارستان های جهرم و خفر تقدير شد.

 

کد خبر 1126159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha