برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران برای تیم های «محب» بهزیستی فارس

سلیم حقیقی گفت: دوره آموزشی طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران با هدف آموزش تیم های «محب» بهزیستی فارس و برای انجام هماهنگی های راهبردی درون بخشی و بین سازمانی و مدیریت در بحران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (یکشنبه 21 آذر) با اشاره به برگزاری اجرای دوره آموزشی طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران در بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران گفت: این دوره با تاکید بر سیستم فرماندهی سوانح و همکاری معاونت جوانان جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس افزود: این دوره با هدف آموزش تیم های «محب» بهزیستی فارس و برای انجام هماهنگی های راهبردی درون بخشی و بین سازمانی و مدیریت در بحران برگزار شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در تمام شهرستان‌ های استان فارس حداقل یک تیم فوریتی «محب» مستقر است و این تیم ها از سال 86 تشکیل شده اند که کارشناسان بهزیستی، پیکره اصلی آنها هستند.

سلیم حقیقی تاکید کرد: تیم های «محب» بهزیستی فارس در مواقع فوریتی از افراد داوطلب با تخصص های مرتبط مانند مددکاری و روانشناسی، گروه های همیاران سلامت و مردم محلی نیز کمک می‌گیرند و به پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و روانی، پس از بلایای طبیعی و انجام آموزش های عمومی شامل مهارت های حل مسئله، مدیریت واکنش های روانشناختی، تفکر مثبت و مفید، ارتقای سطح آرامش، امیدواری و تامین نیازهای اولیه اجتماعی در شرایط بحران می پردازند.

خاطر نشان می شود، این دوره آموزشی همزمان به صورت وبینار برای تمام تیم های «محب» مستقر در شهرستان های سراسر استان فارس نیز برگزار شد.

کد خبر 1126182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha