افزایش مشارکت مردمی برای تسریع بازسازی عتبات عالیات با محوریت رسانه ها محقق می شود

عبداللهی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و شفافیت سازی از روند ساخت اماکن عتبات عالیات گفت: افزایش مشارکت مردمی برای تسریع بازسازی عتبات عالیات با محوریت رسانه ها محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست ستاد عتبات عالیات استان البرز که یکشنبه ۲۱ آذرماه در دفتر آیت الله حسینی همدانی برگزار شد گفت: اطلاع رسانی با مشارکت صدا و سیما و دیگر رسانه ها یکی از ضرورت های رونق بخشی به روند بازسازی عتبات عالیات است. 

 

استاندار البرز افزود: اطلاع رسانی با محوریت رسانه ها زمینه مشارکت بیشتر مردمی برای رسیدگی و تسریع روند ساخت اماکن متبرکه است. 

 

وی با اشاره به برپایی اربعین حسینی سال آتی بیان کرد: افزایش مشارکت مردمی برای تسریع بازسازی عتبات عالیات با محوریت رسانه ها محقق می شود.

 

وی ادامه داد: خدمت گذاری به مردم با هدف اقدام فرهنگی برای ساخت اماکن عتبات عالیات همچنین پیش بینی های انجام شده برای برپایی اربعین حسینی از محورهای اجرایی است که مسئولان نسبت به آن هم اندیشی و همفکری دارند. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: مردم استان البرز در روند ساخت اماکن عتبات عالیات تا کنون به خوبی عمل کردند و مشارکت عمومی داشته اند انتظار می رود با اطلاع رسانی و شفاف سازی از روند ساخت اماکن مقدسه شاهد مشارکت بیشتر عمومی مردم باشیم. 

 

 

کد خبر 1126197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha